претходна
наредна
СР 2017 А - 391
HERMENS, Frouke, 1975-
        The Effects of Social and Symbolic Cues on Visual Search: Cue Shape Trumps Biological Relevance / Frouke Hermens. - Graf. prikazi. - Dostupno i na: http://www.doiserbia.nb.rs/ft.aspx?id=0048-57051700003H. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 138-140.

U: Psihologija. - ISSN 0048-5705. - Vol. 50, br. 2 (2017), str. 117-140.

doi: 10.2298/PSI161005003H

159.937.52.072

COBISS.SR-ID 238285580

СР 2017 А - 392
        CAN music be figurative? Exploring the possibility of crossmodal similarities between music and visual arts / Rossana Actis-Grosso ... [et al.]. - Ilustr. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0048-5705/2017/0048-57051703285A.pdf. - Ostali autori: Carlotta Lega, Alessandro Zani, Olga Daneyko, Zaira Cattaneo, Daniele Zavagno. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 304-306.

U: Psihologija. - ISSN 0048-5705. - Vol. 50, br. 3 (2017), str. 285-306.

doi: 10.2298/PSI1703285A

159.931/.932.072
7.038.53:78

COBISS.SR-ID 246142732

СР 2017 А - 393
ЦВИЈЕТИЋ, Марија, 1989-
        Odnos motoričkih sposobnosti i težine poremećaja autističkog spektra / Marija Cvijetić, Sanja Gagić. - Tabele. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1452-7367/2017/1452-73671701035C.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. - Bibliografija: str. 50-53.

U: Specijalna edukacija i rehabilitacija [Elektronski izvor]. - ISSN 2406-1328. - Vol. 16, br. 1 (2017), str. 35-54.

doi: 10.5937/specedreh16-12404

159.943.072-056.36-053.5
159.922.76-056.34-053.5
616.89-008.48-053.5

COBISS.SR-ID 234820620

СР 2017 А - 394
ШКАРА, Зорана
        Procena sposobnosti razumevanja jezika kod dece sa specifičnim jezičkim poremećajem i promenama elektroencefalografskih aktivnosti: preliminarno ispitivanje / Zorana Škara, Mile Vuković. - Graf. prikazi. - Dostupno i na: https://www.belgradeschool.com/uploads/4/6/5/1/46514917/skara___vukovic_1.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Abstract. - Bibliografija: str. 37-39.

U: Београдска дефектолошка школа. - ISSN 0354-8759. - Vol. 23, no. 1 (2017), str. 27-40.

159.946.3-053.2
616.89-008.434.3/.5-053.5
81'23-053.2

COBISS.SR-ID 233217292


159.95 ВИШИ МЕНТАЛНИ ПРОЦЕСИ. МИШЉЕЊЕ

СР 2017 А - 395
БРАНКОВИЋ, Драго, 1945-
        Refleksivna teorija iskustvenog učenja / Drago J. Branković, Dino T. Perović. - Graf. prikazi. - Dostupno i na: http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/UCENJE%20I%20NASTAVA%202_2017%20za%20sajt.pdf. - Beleška o autorima: str . 393-394. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Rezime ; Summary ; Zusammenfassung. - Bibliografija: str. 224-227.

У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - God. 3, br. 2 (2017), str. 209-228.

159.953.5
17.024.4

COBISS.SR-ID 245191436

СР 2017 А - 396
ВУКАСОВИЋ, Далиборка
        Filozofija sa decom kao put razvoja kritičkog i kreativnog mišljenja / Daliborka Vukasović. - Dostupno i na: http://www.ceir.co.rs/images/stories/rit_28/Religija_i_Tolerancija_28.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Резиме ; Abstract. - Bibliografija: str. 362.

U: Religija i tolerancija. - ISSN 1451-8759. - Vol. 15, no. 28 (2017), str. 355-362.

159.955.6-053.2
371.39:1

COBISS.SR-ID 251489036

СР 2017 А - 397
ГЛИГОРОВИЋ, Милица, 1966-
        Auditivna pažnja i praktične adaptivne veštine kod osoba sa umerenom intelektualnom ometenošću / Milica Gligorović, Nataša Buha, Katarina Matić. - Graf. prikazi. - Način dostupa (URL): http://www.casopis.fasper.bg.ac.rs/izdanja.html. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1452-7367/2017/1452-73671702149G.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. - Bibliografija: str. 165-169.

U: Specijalna edukacija i rehabilitacija [Elektronski izvor]. - ISSN 2406-1328. - Vol. 16, br. 2 (2017), str. 149-171.

doi: 10.5937/specedreh16-14369

159.952.072-056.313

COBISS.SR-ID 245059852

СР 2017 А - 398
DUČIĆ, Bojan, 1979-
        Relation Between Working Memory and Self-Control Capacity in Participants with Mild Intellectual Disability / Bojan Dučić. - Tabele. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1452-7367/2017/1452-73671701055D.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract ; Rezime. - Bibliografija: str. 68-71.

U: Specijalna edukacija i rehabilitacija [Elektronski izvor]. - ISSN 2406-1328. - Vol. 16, br. 1 (2017), str. 55-72.

doi: 10.5937/specedreh16-12656

159.953.2.072-056.313

COBISS.SR-ID 234821644

СР 2017 А - 399
KUMAR, Amit, 1988-
        Learning Styles Based Adaptive Intelligent Tutoring Systems: Document Analysis of Articles Published Between 2001. and 2016. / Amit Kumar, Ninni Singh, Neelu Jyothi-Ahuja. - Tabele. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/2334-847X/2017/2334-847X1702083K.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 93-97.

U: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. - ISSN 2334-847X. - Vol. 5, br. 2 (2017), str. 83-98.

doi: 10.5937/ijcrsee1702083K

159.953.5.072-057.874

COBISS.SR-ID 252961548

СР 2017 А - 400
MARIJAN, Maja, 1987-
        The Self-Regulated Learning Model and Music Education / Maja Marijan. - Graf. prikazi, note. - Način dostupa (URL): http://accelerandobjmd.weebly.com/issue2/1-the-self-regulated-learning-model-and-music-education. - Dostupno i na: https://drive.google.com/uc?export=download&id=0B-3gNmXhRJqfMGNxQWFrblZpcTQ. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija.

U: Accelerando [Elektronski izvor]. - ISSN 2466-3913. - Vol. 2, no. 2 (2017).

159.953.5
37.036:78
37.015.3

COBISS.SR-ID 229880588

СР 2017 А - 401
MILOVANOVIĆ, Radmila, 1954-
        Attention as a Factor in the School Performance of Adolescentsž / Radmila B. Milovanović. - Graf. prikazi. - Dostupno i na: http://dx.doi.org/10.5937%2Fzrffp47-14869. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract ; Резиме. - Bibliografija: str. 296-299.

U: Зборник радова Филозофског факултета. - ISSN 0354-3293. - God. 47, br. 3 (2017), str. 275-301.

doi: 10.5937/ZRFFP47-14869

159.952.072-053.6

COBISS.SR-ID 246659340

СР 2017 А - 402
МЛАДЕНОВИЋ, Наташа, 1991-
        Повезаност ирационалних уверења и самоефикасности студената и веза са неким социодемографским варијаблама / Наташа Младеновић. - Табеле. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Сажетак ; Abstract. - Bibliografija: str. 129-131.

У: Зборник радова Учитељског факултета Призрен-Лепосавић. - ISSN 1452-9343. - Књ. 11 (2017), стр. 119-131.

159.953.5.072-057.875

COBISS.SR-ID 247618572

СР 2017 А - 403
ПИЛИПОВИЋ, Весна, 1966-
        "Критични период" у избору стратегија за учење страног језика / Весна Б. Пилиповић, Татјана Љ. Глушац. - Табеле. - Доступно и на: http://fifa.pr.ac.rs/zbornik_radova_filozofskog_fakulteta_u_pristini/. - Доступно и на: http://dx.doi.org/10.5937/ZRFFP47-13143. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Сажетак ; Summary. - Библиографија: стр. 161-163.

У: Зборник радова Филозофског факултета. - ISSN 0354-3293. - Год. 47, бр. 1 (2017), стр. 149-165.

doi: 10.5937/ZRFFP47-13143

159.953.5:81'243
371.3::811

COBISS.SR-ID 230838284

СР 2017 А - 404
ПИЛИПОВИЋ, Весна, 1966-
        Читалачка писменост ученика средњих школа - савремени захтеви и достигнућа : (пример трећег разреда новосадских средњих школа) / Весна Пилиповић, Татјана Глушац. - Dostupno i na: http://www.maticasrpska.org.rs/stariSajt/casopisi/ZMSDN_162.pdf. - Напомене и објашњења у белешкама уз текст. - Библиографија: стр. 330-331. - Summary: Reading literacy of secondary school students - current requirements and achievements.

U: Зборник Матице српске за друштвене науке. - ISSN 0352-5732. - Год. 68, бр. 162 (2017), стр. 317-332.

doi: 10.2298/ZMSDN1762317P

159.955.6.072-057.874(497.113)"2015"
371.26-057.874:028

COBISS.SR-ID 318426887

СР 2017 А - 405
ПОЛОВИНА, Нада, 1953-
        Перспектива васпитача и родитеља о развијању иницијативности, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту / Нада Половина, Драган Весић. - Граф. прикази. - Доступно и на: http://www.ipisr.org. rs/Upload/Dokumenta/Strane/ZbornikInstituta/49(2)/%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D0%B0%20%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0%2 049-2%202017.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Аннотация. - Библиографија: стр. 229-231.

У: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja. - ISSN 0579-6431. - Год. 49, бр. 2 (2017), стр. 213-233.

doi: 10.2298/ZIPI1702213P

159.954/.956.072-053.4

COBISS.SR-ID 253939724

СР 2017 А - 406
РАДУЛОВИЋ, Бранка, 1985-
        Испитивање метријских каратеристика Лосоновог теста и његове повезаности са социодемографским варијаблама и оценом из физике / Бранка Н. Радуловић, Маја М. Стојановић. - Граф. прикази. - Доступно и на: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2017/0547-33301703497R.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Резюме. - Библиографија: стр. 511-513.

У: Настава и васпитање. - ISSN 0547-3330. - Год. 66, бр. 3 (2017), стр. 497-514.

doi: 10.5937/nasvas1703497R

159.955.5.072.59-057.874(497.113)

COBISS.SR-ID 257939724

СР 2017 А - 407
СТАНЧИЋ, Милан, 1985-
        Како развијати ученичке приступе учењу: искуства из реализације програма заснованог на корегулисаном учењу / Милан Станчић, Марија Булатовић. - Табеле. - Доступно и на: http://www.ipisr.org. rs/Upload/Dokumenta/Strane/ZbornikInstituta/49(2)/%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B8%D1%9B%2 049-2%202017.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Аннотация. - Библиографија: стр. 186-188.

У: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja. - ISSN 0579-6431. - Год. 49, бр. 2 (2017), стр. 170-190.

doi: 10.2298/ZIPI1702170S

159.953.5.072-057.874
37.015.3

COBISS.SR-ID 253929996

СР 2017 А - 408
STOJILOVIĆ, Ivan, 1974-
        Effects of creativity on aesthetic experience / Ivan Stojilović. - Ilustr. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0048-5705/2017/0048-57051703319S.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 334-338.

U: Psihologija. - ISSN 0048-5705. - Vol. 50, br. 3 (2017), str. 319-339.

doi: 10.2298/PSI1703319S

159.954.072:75

COBISS.SR-ID 246227724

СР 2017 А - 409
ТОШИЋ-Радев, Милица, 1984-
        Емоције у школи: сметња или подршка учењу? / Милица Тошић Радев, Ана Пешикан. - Табеле. - Доступно и на: http://www.ipisr.org. rs/Upload/Dokumenta/Strane/ZbornikInstituta/49(2)/%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0%20%D0%A2%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%9B%20%D0%A 0%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%B2%2049-2%202017.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Аннотация. - Библиографија: стр. 272-276.

У: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja. - ISSN 0579-6431. - Год. 49, бр. 2 (2017), стр. 261-278.

doi: 10.2298/ZIPI1702261T

159.953.5.072-057.874
159.942.072-057.874

COBISS.SR-ID 253945612

СР 2017 А - 410
ЋИРИЋ, Наташа, 1967-
        Утицај позитивних и негативних емоција на памћење ученика / Наташа Д. Ћирић. - Табеле. - Доступно и на: http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf. - Белешка о ауторки: стр. 760. - Резиме ; Abstract ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 618-619.

У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 4 (2017), стр. 603-620.

159.953.5.072-057.874(497.11)
159.942.072-057.874(497.11)

COBISS.SR-ID 256718604

СР 2017 А - 411
ШТРАНГАРИЋ, Снежана, 1983-
        Ефекти културног капитала на образовна постигнућа ученика - секундарна анализа PISA студије / Снежана З. Штрангарић, Весна Н. Родић Лукић, Миа Р. Марић. - Табеле. - Доступно и на: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2017/0547-33301702208S.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Резюме. - Библиографија: стр. 216-218.

У: Настава и васпитање. - ISSN 0547-3330. - Год. 66, бр. 2 (2017), стр. 207-219.

doi: 10.5937/nasvas1702207S

159.955.6.072-057.874:37.03(497.11)"2009"
371.26/.27(497.11)"2009"
37.014:006.83(4)"2009"

COBISS.SR-ID 249289740


159.96 ПОСЕБНА МЕНТАЛНА СТАЊА И ПРОЦЕСИ

СР 2017 А - 412
РАКОВИЋ, Дејан, 1951-
        Квантно-холографски оквир психосоматике и духовности : потпуно исцељење и спиритуална интеграција без маске / Дејан Раковић. - Доступно и на: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0023-5164/2017/0023-51641755036R.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Сажетак ; Abstract. - Библиографија: стр. 50-55.

У: Kultura. - ISSN 0023-5164. - Бр. 155 (2017), стр. 36-56.

doi: 10.5937/kultura1755036R

159.96
577.3
615.8
53.01/.02

COBISS.SR-ID 248386316


159.97 ПСИХОПАТОЛОГИЈА

СР 2017 А - 413
MEĐEDOVIĆ, Janko, 1981-
        Schizotypal traits in painters: Relations with intelligence, creativity and creative productivity / Janko Međedović, Branislav Đorđević. - Tabele. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0048-5705/2017/0048-57051703341M.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 353-355.

U: Psihologija. - ISSN 0048-5705. - Vol. 50, br. 3 (2017), str. 341-355.

doi: 10.2298/PSI1703341M

159.97.072:159.954
159.923.2.072

COBISS.SR-ID 246229260


159.98 ПРИМЕЊЕНА ПСИХОЛОГИЈА. ПСИХОТЕХНИКЕ

СР 2017 А - 414
SMITH, Bruce L.
        Can This Marriage Be Saved? Personality Assessment and Clinical Psychology in the 21st Century / Bruce L. Smith. - Tabele. - Dostupno i na: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0352-7379/2017/0352-73791702311S.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract ; Rezime. - Bibliografija: str. 317.

U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 2 (2017), str. 311-318.

159.98:616
340.66:159.9

COBISS.SR-ID 253686796


16 ЛОГИКА. НАУЧНА СИСТЕМАТИКА

СР 2017 А - 415
SCHROEDER, Severin, 1964-
        On some Standard Objections to Mathematical Conventionalism / Severin Schroeder. - Dostupno i na: http://www.f.bg.ac.rs/bpa/downloads/bpa-30-2017-severin-schroeder.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 97-98.

U: Filozofski godišnjak. - ISSN 0353-3891. - Br. 30 (2017), str. 83-98.

doi: 10.5937/BPA1730083S

510:[81:16
81:164/165

COBISS.SR-ID 258242316


165 ТЕОРИЈА САЗНАЊА. ЕПИСТЕМОЛОГИЈА

СР 2017 А - 416
AHMED, Arif, 1974-
        Triangulation and the Private Language Argument / Arif Ahmed. - Dostupno i na: http://www.f.bg.ac.rs/bpa/downloads/bpa-30-2017-arif-ahmed.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 51-52.

U: Filozofski godišnjak. - ISSN 0353-3891. - Br. 30 (2017), str. 35-52.

doi: 10.5937/BPA1730035A

81:164/165
14 Витгенштајн Л.

COBISS.SR-ID 258231052

СР 2017 А - 417
GOODMAN, Rassell B., 1945-
        Wittgenstein and Pragmatism Revisited / Rassell B. Goodman. - Dostupno i na: http://www.f.bg.ac.rs/bpa/downloads/bpa-30-2017-russell-b-goodman.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 210-211.

U: Filozofski godišnjak. - ISSN 0353-3891. - Br. 30 (2017), str. 195-211.

doi: 10.5937/BPA1730195G

165 Витгенштајн Л.
165.741

COBISS.SR-ID 258239244

СР 2017 А - 418
ЂУРЂЕВИЋ, Владимир, 1966-
        Mogućnost autonomije u savremenom svetu / Vladimir Đurđević. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Rezime ; Summary.

U: Hereticus. - ISSN 1451-5822. - Vol. 15, no. 3/4 (2017), str. 97-115.

165 Кант И.

COBISS.SR-ID 254403852

СР 2017 А - 419
ЈАКОВЉЕВИЋ, Драган, 1953-
        Upitni aspekti regionalne ekspanzije analitičke filozofije : jedan kritički osvrt / Dragan Jakovljević. - Dostupno i na: http://epub.ff.uns.ac.rs/index.php/arhe/article/download/2079/2097. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Sažetak ; Abstract. - Bibliografija: str. 167.

У: Arhe. - ISSN 1820-0958. - God. 14, br. 27 (2017), str. 157-168.

doi: 10.19090/arhe.2017.27.157-168

165(497.1-89)

COBISS.SR-ID 265812236

СР 2017 А - 420
JACKMAN, Henry
        William James on Conceptions and Private Language / Henry Jackman. - Dostupno i na: http://www.f.bg.ac.rs/bpa/downloads/bpa-30-2017-henry-jackman.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 192-193.

U: Filozofski godišnjak. - ISSN 0353-3891. - Br. 30 (2017), str. 175-193.

doi: 10.5937/BPA1730175J

165 Витгенштајн Л.
165 Џемс В.
81'37:165

COBISS.SR-ID 258239500