СР 2017 А - 392
CAN music be figurative? Exploring the possibility of crossmodal similarities between music and visual
arts / Rossana Actis-Grosso ... [et al.]. - Ilustr. - Dostupno i na:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0048-5705/2017/0048-57051703285A.pdf. - Ostali autori: Carlotta Lega, Alessandro Zani, Olga
Daneyko, Zaira Cattaneo, Daniele Zavagno. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 304-306.
U: Psihologija. - ISSN 0048-5705. - Vol. 50, br. 3 (2017), str. 285-306.
doi: 10.2298/PSI1703285A
159.931/.932.072
7.038.53:78
COBISS.SR-ID
246142732
СР 2017 А - 393
ЦВИЈЕТИЋ, Марија, 1989-
Odnos motoričkih sposobnosti i težine poremećaja autističkog spektra / Marija Cvijetić, Sanja Gagić. -
Tabele. - Dostupno i na:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1452-7367/2017/1452-73671701035C.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt
; Summary. - Bibliografija: str. 50-53.
U: Specijalna edukacija i rehabilitacija [Elektronski izvor]. - ISSN 2406-1328. - Vol. 16, br. 1 (2017), str. 35-54.
doi: 10.5937/specedreh16-12404
159.943.072-056.36-053.5
159.922.76-056.34-053.5
616.89-008.48-053.5
COBISS.SR-ID
234820620
СР 2017 А - 394
ШКАРА, Зорана
Procena sposobnosti razumevanja jezika kod dece sa specifičnim jezičkim poremećajem i promenama
elektroencefalografskih aktivnosti: preliminarno ispitivanje / Zorana Škara, Mile Vuković. - Graf. prikazi. - Dostupno i na:
https://www.belgradeschool.com/uploads/4/6/5/1/46514917/skara___vukovic_1.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. -
Apstrakt ; Abstract. - Bibliografija: str. 37-39.
U: Београдска дефектолошка школа. - ISSN 0354-8759. - Vol. 23, no. 1 (2017), str. 27-40.
159.946.3-053.2
616.89-008.434.3/.5-053.5
81'23-053.2
COBISS.SR-ID
233217292
СР 2017 А - 396
ВУКАСОВИЋ, Далиборка
Filozofija sa decom kao put razvoja kritičkog i kreativnog mišljenja / Daliborka Vukasović. - Dostupno i
na:
http://www.ceir.co.rs/images/stories/rit_28/Religija_i_Tolerancija_28.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Резиме ;
Abstract. - Bibliografija: str. 362.
U: Religija i tolerancija. - ISSN 1451-8759. - Vol. 15, no. 28 (2017), str. 355-362.
159.955.6-053.2
371.39:1
COBISS.SR-ID
251489036
СР 2017 А - 397
ГЛИГОРОВИЋ, Милица, 1966-
Auditivna pažnja i praktične adaptivne veštine kod osoba sa umerenom intelektualnom ometenošću / Milica
Gligorović, Nataša Buha, Katarina Matić. - Graf. prikazi. - Način dostupa (URL):
http://www.casopis.fasper.bg.ac.rs/izdanja.html. - Dostupno i na:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1452-7367/2017/1452-73671702149G.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt
; Summary. - Bibliografija: str. 165-169.
U: Specijalna edukacija i rehabilitacija [Elektronski izvor]. - ISSN 2406-1328. - Vol. 16, br. 2 (2017), str. 149-171.
doi: 10.5937/specedreh16-14369
159.952.072-056.313
COBISS.SR-ID
245059852
СР 2017 А - 398
DUČIĆ, Bojan, 1979-
Relation Between Working Memory and Self-Control Capacity in Participants with Mild Intellectual
Disability / Bojan Dučić. - Tabele. - Dostupno i na:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1452-7367/2017/1452-73671701055D.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract
; Rezime. - Bibliografija: str. 68-71.
U: Specijalna edukacija i rehabilitacija [Elektronski izvor]. - ISSN 2406-1328. - Vol. 16, br. 1 (2017), str. 55-72.
doi: 10.5937/specedreh16-12656
159.953.2.072-056.313
COBISS.SR-ID
234821644
СР 2017 А - 399
KUMAR, Amit, 1988-
Learning Styles Based Adaptive Intelligent Tutoring Systems: Document Analysis of Articles Published
Between 2001. and 2016. / Amit Kumar, Ninni Singh, Neelu Jyothi-Ahuja. - Tabele. - Dostupno i na:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/2334-847X/2017/2334-847X1702083K.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. -
Abstract. - Bibliografija: str. 93-97.
U: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. - ISSN 2334-847X. - Vol. 5, br. 2 (2017), str.
83-98.
doi: 10.5937/ijcrsee1702083K
159.953.5.072-057.874
COBISS.SR-ID
252961548
СР 2017 А - 400
MARIJAN, Maja, 1987-
The Self-Regulated Learning Model and Music Education / Maja Marijan. - Graf. prikazi, note. - Način
dostupa (URL):
http://accelerandobjmd.weebly.com/issue2/1-the-self-regulated-learning-model-and-music-education. - Dostupno i na:
https://drive.google.com/uc?export=download&id=0B-3gNmXhRJqfMGNxQWFrblZpcTQ. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract.
- Bibliografija.
U: Accelerando [Elektronski izvor]. - ISSN 2466-3913. - Vol. 2, no. 2 (2017).
159.953.5
37.036:78
37.015.3
COBISS.SR-ID
229880588
СР 2017 А - 401
MILOVANOVIĆ, Radmila, 1954-
Attention as a Factor in the School Performance of Adolescentsž / Radmila B. Milovanović. - Graf. prikazi.
- Dostupno i na: http://dx.doi.org/10.5937%2Fzrffp47-14869. - Napomene i
bibliografske reference uz tekst. - Abstract ; Резиме. - Bibliografija: str. 296-299.
U: Зборник радова Филозофског факултета. - ISSN 0354-3293. - God. 47, br. 3 (2017), str. 275-301.
doi: 10.5937/ZRFFP47-14869
159.952.072-053.6
COBISS.SR-ID
246659340
СР 2017 А - 402
МЛАДЕНОВИЋ, Наташа, 1991-
Повезаност ирационалних уверења и самоефикасности студената и веза са неким социодемографским варијаблама
/ Наташа Младеновић. - Табеле. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Сажетак ; Abstract. - Bibliografija: str. 129-131.
У: Зборник радова Учитељског факултета Призрен-Лепосавић. - ISSN 1452-9343. - Књ. 11 (2017), стр. 119-131.
159.953.5.072-057.875
COBISS.SR-ID
247618572
СР 2017 А - 403
ПИЛИПОВИЋ, Весна, 1966-
"Критични период" у избору стратегија за учење страног језика / Весна Б. Пилиповић, Татјана Љ. Глушац. -
Табеле. - Доступно и на:
http://fifa.pr.ac.rs/zbornik_radova_filozofskog_fakulteta_u_pristini/. - Доступно и на: http://dx.doi.org/10.5937/ZRFFP47-13143. - Напомене и библиографске референце уз
текст. - Сажетак ; Summary. - Библиографија: стр. 161-163.
У: Зборник радова Филозофског факултета. - ISSN 0354-3293. - Год. 47, бр. 1 (2017), стр. 149-165.
doi: 10.5937/ZRFFP47-13143
159.953.5:81'243
371.3::811
COBISS.SR-ID
230838284
СР 2017 А - 404
ПИЛИПОВИЋ, Весна, 1966-
Читалачка писменост ученика средњих школа - савремени захтеви и достигнућа : (пример трећег разреда
новосадских средњих школа) / Весна Пилиповић, Татјана Глушац. - Dostupno i na:
http://www.maticasrpska.org.rs/stariSajt/casopisi/ZMSDN_162.pdf. - Напомене и објашњења у белешкама уз текст. - Библиографија: стр.
330-331. - Summary: Reading literacy of secondary school students - current requirements and achievements.
U: Зборник Матице српске за друштвене науке. - ISSN 0352-5732. - Год. 68, бр. 162 (2017), стр. 317-332.
doi: 10.2298/ZMSDN1762317P
159.955.6.072-057.874(497.113)"2015"
371.26-057.874:028
COBISS.SR-ID
318426887
СР 2017 А - 405
ПОЛОВИНА, Нада, 1953-
Перспектива васпитача и родитеља о развијању иницијативности, сарадње и стваралаштва на предшколском
узрасту / Нада Половина, Драган Весић. - Граф. прикази. - Доступно и на:
http://www.ipisr.org.
rs/Upload/Dokumenta/Strane/ZbornikInstituta/49(2)/%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D0%B0%20%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0%2
049-2%202017.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Аннотация. - Библиографија: стр. 229-231.
У: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja. - ISSN 0579-6431. - Год. 49, бр. 2 (2017), стр. 213-233.
doi: 10.2298/ZIPI1702213P
159.954/.956.072-053.4
COBISS.SR-ID
253939724
СР 2017 А - 406
РАДУЛОВИЋ, Бранка, 1985-
Испитивање метријских каратеристика Лосоновог теста и његове повезаности са социодемографским
варијаблама и оценом из физике / Бранка Н. Радуловић, Маја М. Стојановић. - Граф. прикази. - Доступно и на:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2017/0547-33301703497R.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. -
Апстракт ; Abstract ; Резюме. - Библиографија: стр. 511-513.
У: Настава и васпитање. - ISSN 0547-3330. - Год. 66, бр. 3 (2017), стр. 497-514.
doi: 10.5937/nasvas1703497R
159.955.5.072.59-057.874(497.113)
COBISS.SR-ID
257939724
СР 2017 А - 407
СТАНЧИЋ, Милан, 1985-
Како развијати ученичке приступе учењу: искуства из реализације програма заснованог на корегулисаном
учењу / Милан Станчић, Марија Булатовић. - Табеле. - Доступно и на:
http://www.ipisr.org.
rs/Upload/Dokumenta/Strane/ZbornikInstituta/49(2)/%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B8%D1%9B%2
049-2%202017.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Аннотация. - Библиографија: стр. 186-188.
У: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja. - ISSN 0579-6431. - Год. 49, бр. 2 (2017), стр. 170-190.
doi: 10.2298/ZIPI1702170S
159.953.5.072-057.874
37.015.3
COBISS.SR-ID
253929996
СР 2017 А - 408
STOJILOVIĆ, Ivan, 1974-
Effects of creativity on aesthetic experience / Ivan Stojilović. - Ilustr. - Dostupno i na:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0048-5705/2017/0048-57051703319S.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. -
Abstract. - Bibliografija: str. 334-338.
U: Psihologija. - ISSN 0048-5705. - Vol. 50, br. 3 (2017), str. 319-339.
doi: 10.2298/PSI1703319S
159.954.072:75
COBISS.SR-ID
246227724
СР 2017 А - 409
ТОШИЋ-Радев, Милица, 1984-
Емоције у школи: сметња или подршка учењу? / Милица Тошић Радев, Ана Пешикан. - Табеле. - Доступно и на:
http://www.ipisr.org.
rs/Upload/Dokumenta/Strane/ZbornikInstituta/49(2)/%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0%20%D0%A2%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%9B%20%D0%A
0%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%B2%2049-2%202017.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. - Апстракт ; Abstract ; Аннотация. -
Библиографија: стр. 272-276.
У: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja. - ISSN 0579-6431. - Год. 49, бр. 2 (2017), стр. 261-278.
doi: 10.2298/ZIPI1702261T
159.953.5.072-057.874
159.942.072-057.874
COBISS.SR-ID
253945612
СР 2017 А - 410
ЋИРИЋ, Наташа, 1967-
Утицај позитивних и негативних емоција на памћење ученика / Наташа Д. Ћирић. - Табеле. - Доступно и на:
http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf. - Белешка о ауторки: стр. 760. - Резиме
; Abstract ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 618-619.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 4 (2017), стр. 603-620.
159.953.5.072-057.874(497.11)
159.942.072-057.874(497.11)
COBISS.SR-ID
256718604
СР 2017 А - 411
ШТРАНГАРИЋ, Снежана, 1983-
Ефекти културног капитала на образовна постигнућа ученика - секундарна анализа PISA студије / Снежана З.
Штрангарић, Весна Н. Родић Лукић, Миа Р. Марић. - Табеле. - Доступно и на:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2017/0547-33301702208S.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. -
Апстракт ; Abstract ; Резюме. - Библиографија: стр. 216-218.
У: Настава и васпитање. - ISSN 0547-3330. - Год. 66, бр. 2 (2017), стр. 207-219.
doi: 10.5937/nasvas1702207S
159.955.6.072-057.874:37.03(497.11)"2009"
371.26/.27(497.11)"2009"
37.014:006.83(4)"2009"
COBISS.SR-ID
249289740
СР 2017 А - 417
GOODMAN, Rassell B., 1945-
Wittgenstein and Pragmatism Revisited / Rassell B. Goodman. - Dostupno i na:
http://www.f.bg.ac.rs/bpa/downloads/bpa-30-2017-russell-b-goodman.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. -
Bibliografija: str. 210-211.
U: Filozofski godišnjak. - ISSN 0353-3891. - Br. 30 (2017), str. 195-211.
doi: 10.5937/BPA1730195G
165 Витгенштајн Л.
165.741
COBISS.SR-ID
258239244
СР 2017 А - 418
ЂУРЂЕВИЋ, Владимир, 1966-
Mogućnost autonomije u savremenom svetu / Vladimir Đurđević. - Napomene i bibliografske reference uz
tekst. - Rezime ; Summary.
U: Hereticus. - ISSN 1451-5822. - Vol. 15, no. 3/4 (2017), str. 97-115.
165 Кант И.
COBISS.SR-ID
254403852
СР 2017 А - 419
ЈАКОВЉЕВИЋ, Драган, 1953-
Upitni aspekti regionalne ekspanzije analitičke filozofije : jedan kritički osvrt / Dragan Jakovljević. -
Dostupno i na:
http://epub.ff.uns.ac.rs/index.php/arhe/article/download/2079/2097. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Sažetak ;
Abstract. - Bibliografija: str. 167.
У: Arhe. - ISSN 1820-0958. - God. 14, br. 27 (2017), str. 157-168.
doi: 10.19090/arhe.2017.27.157-168
165(497.1-89)
COBISS.SR-ID
265812236
СР 2017 А - 420
JACKMAN, Henry
William James on Conceptions and Private Language / Henry Jackman. - Dostupno i na:
http://www.f.bg.ac.rs/bpa/downloads/bpa-30-2017-henry-jackman.pdf. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. -
Bibliografija: str. 192-193.
U: Filozofski godišnjak. - ISSN 0353-3891. - Br. 30 (2017), str. 175-193.
doi: 10.5937/BPA1730175J
165 Витгенштајн Л.
165 Џемс В.
81'37:165
COBISS.SR-ID
258239500