СР 2017 А - 1532
KORAĆ, Isidora, 1972-
Art Тeachers' Ompetencies in the Context of their Involvement in School Work and Proactive Role in the
Society / Isidora Korać, Olivera Gajić. - Tabele. - Dostupno i na:
http://www.ipisr.org.rs/Upload/Dokumenta/Strane/ZbornikInstituta/49(2)/Isidora%20Kora%C4%87%2049-2%202017.pdf. - Napomene i
bibliografske reference uz tekst. - Abstract ; Апстракт ; Аннотация. - Bibliografija: str. 309-311.
U: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja. - ISSN 0579-6431. - God. 49, br. 2 (2017), str. 297-313.
doi: 10.2298/ZIPI1702297K
371.12.011.3-051:73/76
371.134
COBISS.SR-ID
253948940
СР 2017 А - 1533
ЛИПОВАЦ, Власта, 1972-
Razvoj profesionalnih kompetencija vaspitača sa aspekta doživotnog učenja / Vlasta M. Lipovac, Mara B.
Kerić, Anđelka V. Bulatović. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Rezime ; Summary ; Резюме. - Bibliografija: str. 259.
U: Pedagogija. - ISSN 0031-3807. - God. 72, br. 3 (2017), str. 247-260.
371.13/.14
37.018.48
COBISS.SR-ID
250233612
СР 2017 А - 1534
МАКСИМОВИЋ, Јелена, 1977-
Digitalne kompetencije nastavnika kao uslov za istraživanje vaspitno-obrazovne prakse / Jelena Ž.
Maksimović, Jelena S. Osmanović. - Tabele. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Rezime ; Summary ; Резюме. - Bibliografija:
str. 268.
U: Pedagogija. - ISSN 0031-3807. - God. 72, br. 3 (2017), str. 261-269.
371.13/.14
371:004
COBISS.SR-ID
250234636
СР 2017 А - 1535
МАКСИЋ, Славица, 1957-
Допринос школског психолога примени принципа позитивне психологије у развоју школе / Славица Б. Максић,
Мирослава М. Ђуришић Бојановић. - Доступно и на:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2017/0547-33301702337M.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. -
Апстракт ; Abstract ; Резюме. - Библиографија: стр. 346-348.
У: Настава и васпитање. - ISSN 0547-3330. - Год. 66, бр. 2 (2017), стр. 337-350.
doi: 10.5937/nasvas1702337M
371.12:159.9-051
37.015.1
COBISS.SR-ID
249309452
СР 2017 А - 1536
ПУРИЋ, Далиборка, 1975-
Усавршавање учитеља у функцији развијања интеркултуралности / Далиборка С. Пурић. - Табеле. - Доступно
и на:
http://www.pfu.kg.ac.rs/files/Fakultet/Izdavastvo/Za%20sajt%20Zbornik%20br.%2019%202.pdf. - Напомене и библиографске референце уз
текст. - Апстракт ; Резиме. - Библиографија: стр. 87-91.
У: Зборник радова. - ISSN 2560-550X. - Год. 20, бр. 19 (2017), стр. 75-92.
316.72:371.134
COBISS.SR-ID
254413836
СР 2017 А - 1537
ЋИРИЋ, Наташа, 1967-
Методолошко образовање наставника као један од показатеља рефлексивне праксе / Наташа Д. Ћирић. -
Табеле. - Доступно и на:
http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/U%C4%8CENJE%20I%20NASTAVA%203_2017%20za%20web.pdf. - Белешка о ауторки: стр. 572. - Напомене и
библиографске референце уз текст. - Резиме ; Summary ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 445.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 3 (2017), стр. 435-446.
371.134(497.11)
COBISS.SR-ID
252405772
СР 2017 А - 1538
ХЕБИБ, Емина, 1963-
Uloga pedagoga u unapređivanju evaluacije školskog rada / Emina Dž. Hebib, Zorica S. Šaljić, Vera Z.
Spasenović. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Rezime ; Summary ; Резюме. - Bibliografija: str. 392-393.
U: Pedagogija. - ISSN 0031-3807. - God. 72, br. 4 (2017), str. 379-395.
371.12-051
37.014.5
COBISS.SR-ID
254738444
СР 2017 А - 1540
VIDENOVIĆ, Marina, 1979-
Familial and Individual Reasons for Student Dropout: Schools' Perception / Marina Videnović, Ljiljana
Lazarević. - Tabele. - Dostupno i na:
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613456&page=3&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13456. - Napomene
i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. - Bibliografija: str. 83-86.
U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 1 (2017), str. 71-88.
371.212.8(497.11)
159.923.2.072-057.874
COBISS.SR-ID
237787916
СР 2017 А - 1541
DEVELOPING a Model for Dropout Prevention and Intervention in Primary and Secondary Schools in Serbia:
Assessing the Model's Effectiveness / Jasminka Čekić Marković ... [et al.]. - Graf. prikazi. - Dostupno i na:
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613456&page=7&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13456. - Ostali
autori: Jelena Radišić, Vitomir Jovanović, Tanja Ranković. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. -
Bibliografija: str. 163-165.
U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 1 (2017), str. 145-169.
371.212.8(497.11)
37.014.5(497.11)
COBISS.SR-ID
237799692
СР 2017 А - 1542
DEVELOPING the Early Warning System for Identification of Students at Risk of Dropping Out using a
Collaborative Action Research Process / Olja Jovanović ... [et al.]. - Graf. prikazi. - Dostupno i na:
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613456&page=5&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13456. - Ostali
autori: Ljiljana Plazinić, Jelena Joksimović, Jovan Komlenac, Ana Pešikan. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ;
Summary. - Bibliografija: str. 122-124.
U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 1 (2017), str. 71-88.
371.212.8(497.11)
373.5.014.5(497.11)
37.062(497.11)
COBISS.SR-ID
237792012
СР 2017 А - 1543
EFFECTIVENESS of Individualised Support Measures in the Dropout Prevention Model (DPM) in Serbian
Schools / Vitomir Jovanović ... [et al.]. - Graf. prikazi. - Dostupno i na:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0352-7379/2017/0352-73791701171J.pdf. - Ostali autori: Jasminka Čekić Marković, Tijana Jokić,
Tanja Ranković. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. - Bibliografija: str. 187-190.
U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 1 (2017), str. 171-193.
371.212.8(497.11)
COBISS.SR-ID
237805324
СР 2017 А - 1544
КОВАЧЕВИЋ, Весна, 1994-
Положај и улога ученика у настави кроз историјске епохе / Весна Г. Ковачевић. - Доступно и на:
http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf. - Белешка о ауторки: стр. 760. - Резиме
; Abstract ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 652-653.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 4 (2017), стр. 639-654.
371.212(091)
COBISS.SR-ID
256721932
СР 2017 А - 1545
KRSTIĆ, Ksenija, 1974-
Student Dropout in Primary and Secondary Education in the Republic of Serbia / Ksenija Krstić, Ivana
Stepanović Ilić, Marina Videnović. - Tabele. - Dostupno i na:
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613456&page=1&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13456. - Napomene
i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. - Bibliografija: str. 44-50.
U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 1 (2017), str. 27-50.
371.212.8(497.11)
37.014.5(497.11)
COBISS.SR-ID
237784844
СР 2017 А - 1546
STEPANOVIĆ-Ilić, Ivana, 1973-
Social Factors Outside of Family and School Related to Student Dropout / Ivana Stepanović Ilić, Ljiljana
B. Lazarević, Nataša Simić. - Tabele. - Dostupno i na:
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613456&page=4&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13456. - Napomene
i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. - Bibliografija: str. 102-104.
U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 1 (2017), str. 89-105.
371.212.8(497.11)
37.062
COBISS.SR-ID
237801740
СР 2017 А - 1547
COLUCCI, Gabriella
Towards Peer Education Prevention of School Dropout: An Exploratory Analysis of an Action-research Study /
Gabriella Colucci, Francesco Arcidiacono. - Tabele, ilustr. - Dostupno i na:
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613456&page=6&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13456. - Napomene
i bibliografske reference uz tekst. - Apstrakt ; Summary. - Bibliografija: str. 140-142.
U: Psihološka istraživanja. - ISSN 0352-7379. - Vol. 20, br. 1 (2017), str. 127-143.
371.212.8:159.9(450)
37.064.2
COBISS.SR-ID
237797388
СР 2017 А - 1549
GALUSTYAN, Olga V., 1976-
Some Methodological Aspects of the Evaluation of Students' Educational Achievements at University / Olga
V. Galustyan. - Dostupno i na:
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%2613258&page=4&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d13258. - Napomene
i bibliografske reference uz tekst. - Abstract. - Bibliografija: str. 46-48.
U: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. - ISSN 2334-847X. - Vol. 5, no. 1 (2017), str.
43-48.
doi: 10.5937/IJCRSEE1701043G
371.26-057.874
159.947.5-057.874
COBISS.SR-ID
236899596
СР 2017 А - 1550
ЂОРЂЕВ, Ивана Ђ., 1980-
Интерпункција у писменим задацима ученика средњих школа / Ивана Ђ. Ђорђев. - Табеле. - Напомене и
библиографске референце уз текст. - Резиме ; Summary ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 86-88.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 1 (2017), стр. 73-90.
371.275-057.874
371.3::811.163.41´35
COBISS.SR-ID
239667468
СР 2017 А - 1551
MLADENOVIĆ, Maja, 1981-
Annotated Bibliography: the Role of Assessment in EFL Classroom / Maja Z. Mladenović. - Dostupno i na: http://www.vsov-gbr.edu.rs/images/Publikacije/%202017.pdf. - Napomene
i bibliografske reference uz tekst. - Abstract ; Rezime.
U: Зборник радова Високе школе за васпитаче струковних студија у Гњилану-Бујановац. - ISSN 2406-2200. - Br. 2/3 (2016 [шт. 2017]),
str. 109-116.
371.26-057.874
371.3::811.111
COBISS.SR-ID
245792524
СР 2017 А - 1552
PAPIĆ, Željko, 1954-
Evaluation of Knowledge Tests as a Means for Monitoring Students' Knowledge Progress / Željko M. Papić,
Miloš Ž. Papić, Marija D. Blagojević. - Tabele. - Napomene i bibliografske reference uz tekst. - Rezime ; Summary ; Резюме. -
Bibliografija: str. 106-107.
U: Pedagogija. - ISSN 0031-3807. - God. 72, br. 1 (2017), str. 100-108.
371.26-057.874
371.3::62
COBISS.SR-ID
229822732
СР 2017 А - 1554
ВИЛОТИЋ, Слађана, 1989-
Интерактивна настава и квалитет рада ученика млађег школског узраста / Слађана В. Вилотић. - Доступно и
на:
http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/U%C4%8CENJE%20I%20NASTAVA%203_2017%20za%20web.pdf. - Белешка о ауторки: стр. 571. - Напомене и
библиографске референце уз текст. - Резиме ; Summary ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 469-470.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 3 (2017), стр. 457-472.
371.314.6
159.953.5-057.874
COBISS.SR-ID
252410380
СР 2017 А - 1555
ВУКАНОВИЋ, Немања, 1989-
Планирање и припремање проблемске и индивидуализоване разредне наставе / Немања Д. Вукановић. - Граф.
прикази. - Доступно и на:
http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf. - Белешка о аутору: стр. 759. - Напомене
и библиографске референце уз текст. - Резиме ; Abstract ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 748-749.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 4 (2017), стр. 735-750.
371.315.7
371.311.1
COBISS.SR-ID
256732428
СР 2017 А - 1556
ГЛИГОРИЈЕВИЋ, Милијана, 1974-
Кооперативна настава и тематско планирање у млађим разредима основне школе / Милијана Ј. Глигоријевић. -
Доступно и на:
http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf. - Белешка о ауторки: стр. 759. -
Напомене и библиографске референце уз текст. - Резиме ; Abstract ; Zusammenfassung. - Библиографија: стр. 733-734.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 4 (2017), стр. 721-734.
371.314.6
159.953.5
371.311.4
COBISS.SR-ID
256731148
СР 2017 А - 1557
ЂОРЂЕВ, Ивана, 1980-
Методичко дело из области развоја говора / Ивана Ђ. Ђорђев. - Доступно и на:
http://www.klettobrazovanje.org/Casopis/Ucenje%20i%20nastava%20br.%204%202017%20za%20web.pdf. - Приказ књиге: Љиљана Келемен
Милојевић: Методика развоја говора, Вршац, 2017. - Белешка о ауторки: стр. 759. - Напомене и библиографске референце уз текст.
У: Учење и настава. - ISSN 2466-2801. - Год. 3, бр. 4 (2017), стр. 755-758.
371.3::81'232-053.4(035)(049.32)
COBISS.SR-ID
256735500
СР 2017 А - 1558
ЂОРЂЕВИЋ, Мирјана, 1982-
Процедура увођења визуелних распореда код ученика са поремећајем аутистичког спектра у циљу олакшавања
транзиционих процеса у школском контексту / Мирјана В. Ђорђевић, Ненад П. Глумбић. - Илустр. - Доступно и на:
http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2017/0547-33301703451D.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. -
Апстракт ; Abstract ; Резюме. - Библиографија: стр. 462-463.
У: Настава и васпитање. - ISSN 0547-3330. - Год. 66, бр. 3 (2017), стр. 451-464.
doi: 10.5937/nasvas1703451D
371.335-056.36-053.5
376.1-056.36-053.5
COBISS.SR-ID
257937164
СР 2017 А - 1559
ИЛИЋ, Марина, 1986-
Didaktičke vrednosti kooperativnog učenja: miks-metodska studija / Marina Ž. Ilić. - Табеле. - Napomene
i bibliografske reference uz tekst. - Rezime ; Summary ; Резюме. - Bibliografija: str. 459-461.
U: Pedagogija. - ISSN 0031-3807. - God. 72, br. 4 (2017), str. 440-462.
371.311.4
37.022
COBISS.SR-ID
254745612
СР 2017 А - 1560
ЈЕРКОВИЋ, Љиљана, 1976-
Инклузивна индивидуално планирана настава / Љиљана С. Јерковић. - Табеле. - Доступно и на:
https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3293/2017/0354-32931702355J.pdf. - Напомене и библиографске референце уз текст. -
Сажетак ; Summary. - Библиографија: стр. 371.
У: Зборник радова Филозофског факултета. - ISSN 0354-3293. - Год. 47, бр. 2 (2017), стр. 355-373.
doi: 10.5937/ZRFFP47-14138
371.311.1
COBISS.SR-ID
238556428